What Comes First - Technology or People?

What Comes First - Technology or People?
03 Setembro 2018    560
Mercer The Business Debate Antonis Christidis Explains what's driving changes - People or Technology?
Would you say all these changes are being driven by the technology, what’s possible, or what customers expect? I would say definitely the customer expectations come first, the technologies are basically enabling that process. As the lifestyles are changing we expect to receive products and services in new ways, and in different ways. This means that companies basically have to first understand the clients and one would say this was always the case, but the pace of change is so much faster these days you can easily slip and miss that. So understanding the customer first is the key to the future of work. Our deep expertise, powerful insights, and real-world solutions help the people and organizations we serve take steps today to secure a better tomorrow.

Caso tenha alguma questão, envie-nos um email.


Conteúdos Mais Visualizados

Conheça os conteúdos mais visualizados

O novo papel do HR Business Partner
A minha equipa de RH é percecionada pelas áreas de ...
11 Outubro 2017    6278
HED: Inspire Every Day
Neste novo ano queremos partilhar com a comunidade de talento mensagens inspiradoras durante o mês d ...
28 Dezembro 2017    5307
The Ultimate Experience - Talent Escape Room
Se nunca participou em nenhuma Escape Room está no sitio certo para este desafio, o Talent E ...
14 Novembro 2017    4995

Conteúdos Sugeridos

Conheça os conteúdos sugeridos

Como promover uma cultura de envolvimento
Como promover uma cultura de envolvimento | Sofia Tenreiro, Diretora Geral da Cisco Portugal ...
07 Junho 2018    2151
Black Friday Escape Room
Desafio Talent Escape Room Black Friday   Tentar escapar de uma sala fechada, dentro d ...
22 Novembro 2017    4054
Thrive Or Survive
Qual é a ligação entre o engagement e os resultados de negócio das empresas? ...
13 Fevereiro 2019    208